Tuesday 25 November 2014

Breakkie @ Restoren Merah TTDI Shah Alam

This morning dah plan nak service kereta and first thing came in my mind was the place for me to hang around while waiting for my car to get serviced..simply because i hate to stay in the workshop yang panas, berdebu, berminyak and for sure i'll get berpeluh..lainlah workshop yang ada air-conditioned waiting room siap sofa, wifi sambil2 boleh bancuh kopi, makan aiskrim, biskut & maggie mee bagai ..ehh overnye..ade ke?? Yupp..i once attended to this kind of workshop somewhere in penang..At last pergilah satu workshop area TTDI Shah Alam and most importantly berdepan dengan Restoren Merah.. my last visit was somewhere in the year 2000 kot.. restoren ni memang wajib for me and friends to drop by for lunch since they offered lines of lauk pauk plus yang bestnya siap ade aneka jenis bubur/pengat.. teringat pengat pisang & duriannya..Breakfast line pon boleh tahan juga dengan pilihan nasi kerabu, nasi dagang, pulut kuning, laksa, laksam, lontong etc.. and of course nasi kerabu menjadi pilihan dengan lauk paru goreng, ikan tongkol & solok lada versi goreng (first time tengok & rasa sebab ingatkan begedil).. alhamdulillah..heavy breakkie which cost me RM7.70 macam ni..i will definitely skip my lunch lah jawabnya!!

No comments:

Post a Comment